6.10.2008

Fabology!

A meme... it just seemed like the thing to do, as the half-dozen half-written posts I have sitting in draft form aren't speaking to me today. Now if only they would write themselves...

Technology
Q: What is your wallpaper on your computer?
OK. You asked for it. Don't laugh. Or do, actually.

It's this:She makes me giggle. Constantly. Totally fabulous.

Q: How many televisions do you have in your house?
Two. One in the living room and one in the bedroom. We must be under average, I'm sure.

Biology
Q: Are you right handed or left handed?
Right handed.

Q: Have you ever had anything removed from your body?
Fibroid tumors. Yeah, I know.

Q: What is the last heavy item you lifted?
My monthly delivery of Nutri-Food. Son-of-a-bitch is heavy. Perhaps that is also part of their plan -- burn calories by literally hauling our shit around.

Q: Have you ever been knocked out?
Other than from dental anesthesia, no.

I have lived a very dull life in this area, apparently.

Bullshitology
Q: If it were possible, would you want to know the day you were going to die?
No. Too much pressure. Just let it happen. And it's a cliche, but you gotta live life with this in the back of your mind. No regrets. And making sure your loved ones know they are indeed loved.

Q: If you could change your name, what would you change it to?
Katherine, called Kate for short. Or Lucy.

Q: What color do you think looks best on you?
Other than the ubiquitous black, I wear purple very well. Or so people say.

Q: Have you ever swallowed a non-food item?
Does gum count? Oh. Heh. Yes.

Dareology
Q: Would you kiss a member of the same sex for 100 dollars?
Maybe. Maybe not. How's that.

Q: Would you allow one of your little fingers to be cut off for $200,000?
Good lord, no.

Q: Would you never blog again for $50,000?
Nope. Gotta write. Gotta express. Gotta rant. Invaluable to me.

Q: Would you drink an entire bottle of hot sauce for $1,000?
Hell no.

Q: Would you, without fear of punishment, take a human life for a million dollars?
Are you joking? Hell NO. Good grief, what a question. Seriously.

Dumbology
Q: What is in your left pocket?
Chances are, my cell phone.

Q: Is Napoleon Dynamite actually a good movie?
Good? Hmm. Kinda. It's pretty damn funny -- does that count?

Q: Do you have hardwood or carpet in your house?
Hardwood. Save for the bathroom, kitchen and office, which are tile.

Q: Do you sit or stand in the shower?
Stand.

Q: How many pairs of flip flops do you own?
Waaay too many to count. Wait. At least 10. All from Old Navy, where I get them for like $3/pair. I mow through them in the summertime.

Lastology
Q: Last person who texted you?
My brother. Smart ass that he is.

Q: Last person who called you?
Per my caller ID, 'twas Sprezzatura. I had a CRS moment on that one, as I was on the phone A LOT last night. But hers was the last number listed...

Q: Last person you hugged?
WILL! Just now. And he hugged me! So sweet.

Favoritology
Q: Number?
27

Q: Season?
Fall. Temps are cooler, the air is brighter. And it's football and basketball season, baby.

Q: Color?
Purple. Eggplant purple. Gorgeous.

Currentology
Q: Missing someone?
Not really.

Q: Mood?
Sassy. It's going to be one of those days. Good night's sleep and all. Emphasis on the 'all' part.

Q: Listening to?
Squeeze. Singles 45's and Under. Classic.

Q: Worrying about?
Mostly shit I have no control over, no matter how hard I try. I'm not even going to try and list everything. Too long and boring.

And the size of my fat ass here in bathing suit season.

Q: Wearing?
My pajamas. Light blue shorties with a baby doll top. Very summery and acceptable to run into the yard to get the paper.

Randomology
Q: First place you went this morning?
Nowhere yet. But on the list are the gas station (that's an immediate need, as the little "you need fuel, dumb-dumb" light is on), the bank, the neurologist (Will has a follow-up appointment) and the grocery store. Whew.

Q: What can you not wait to do?
Two things:
1. Go on our annual week-long holiday at the beach (t-minus 12 days)

2.Take my grown-up trip with pals to Vegas in August.

Five friends, five days, two concerts, zero responsibility. Bring it on.

Q: Do you smile often?
I do. And laugh too. All the time.

Q: Are you a friendly person?
I am. I talk to EVERYONE that crosses my path. Just how I'm programmed.

4 comments:

Jen of A2eatwrite said...

Great answers! And I'm so with you on all those would you do something horrendously immoral for some sum of money questions. Ugh! (slightly immoral... maybe). ;-)

Actually, probably not. I like making my own decisions, thank you very much.

onemuse said...

Love it all! A big ole' "Hell yeah!" to your answers. Missing you, gal!

CableGirl said...

Fabulous. I'll have to come back and read in more depth after I feed MJ...

Love the wallpaper though.

April said...

Great answers!